loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

دانلود برنامه استیج stage شبکه من و تو مسابقه استیج stage یک مسابقه مخصوص کسانی است که فکر میکنن استعداد خوانندگی دارند و میتوانند روی صحنه اجرا کنن که توسط شبکه من و تو تولید شده است.برای دانل

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 37174 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (7)

دانلود برنامه استیج stage شبکه من و تو

مسابقه استیج stage یک مسابقه مخصوص کسانی است که فکر میکنن استعداد خوانندگی دارند و میتوانند روی صحنه اجرا کنن که توسط شبکه من و تو تولید شده است.برای دانلود این برنامه با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

داورانی مسابقه استیج شبکه من و تو :رضا روحانی - بابک سعیدی - حامد نیک پی - شهرام آذر

 

دانلود مسابقه استیج شبکه من و تو

===================================

لینک های دانلود به دستور فیلترینگ حذف شدند

مطالب پر طرفدار

دانلود برنامه خندوانه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارشیا در تاریخ 1394/12/07 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

Arshiyakavyani20@gmail
پاسخ : |:

این نظر توسط hani در تاریخ 1394/11/30 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

میلاد جان خیلی خوب بود

این نظر توسط فرناز در تاریخ 1394/11/23 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

مهدی جان واقعا قشنگ خوندی هرهفته خوب میخونی دمت گرم.

این نظر توسط فاطیماه در تاریخ 1394/11/11 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون که جواب دادین!!!!!!!!!!میخواستم اون قسمت رو دانلود کنم........اولین اجرا زنده که رو استیج انجام دادن.ممنون میشه اگه هرکی میدونه بگه..........

این نظر توسط هلنـــا در تاریخ 1394/11/10 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

وای دستتون درد نکنه من این برنامرو ضبط کردم ، ولی پاک شد
ولی حالا دانلود کردم تمام قسمتاشو شکلک
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط فاطیماه در تاریخ 1394/11/08 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

اولین اجرای زنده قسمت چند میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی

این نظر توسط hossein omrani در تاریخ 1394/11/06 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

سلام و تشکر از برنامه زیبای منو تو هر کاری میکنم نمیتونم دانلود کنم
پاسخ : مشکل خاصی نیست
لطفا از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 932
  • باردید دیروز : 3,437
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,925
  • بازدید ماه : 21,617
  • بازدید سال : 126,986
  • بازدید کلی : 20,414,226