loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVD دانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم خلاصه داستان فیلم

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 469 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVD

دانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم

تو می‌دونی من از چیه مارادونا خوشم می‌آد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می‌کرد با همه وجودش بازی می‌کرد، پرواز می‌کرد، بازی نمی‌کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می‌ریخت جلوش د بکش همه چیزو تا تهش می‌رفت، خودشو لوس نمی‌کرد… همه‌اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی‌تونست مرزشونو تشخیص بده

دانلود کیفیت 576

دانلود با لینک کمکی | دانلود با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت بالا DVD 720p

دانلود با لینک کمکی | دانلود با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 303
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1,147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 5,178
  • بازدید ماه : 21,870
  • بازدید سال : 127,239
  • بازدید کلی : 20,414,479