loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

    دانلود آهنگ زیبای علی اصحابی با نام «حس بی رحم»     Ali Ashabi – Hese Birahm دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی اصحابی 

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 1134 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ زیبای علی اصحابی با نام «حس بی رحم»

 

 

Ali Ashabi – Hese Birahm

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی اصحابی به نام حس بی رحم

ترانه : روح الله احمدی - آهنگ : علی اصحابی و علی حسن پور - تنظیم : امیر حیدری

گیتار : فیروز ویسانلو - ویولن : میثم مروستی


 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

Ali Ashabi – Hese Birahm

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی اصحابی به نام حس بی رحم

ترانه : روح الله احمدی - آهنگ : علی اصحابی و علی حسن پور - تنظیم : امیر حیدری

گیتار : فیروز ویسانلو - ویولن : میثم مروستی

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۴٫۳۸ مگابایت

» دانلود آهنگ حس بی رحم «

 

 

 

متن آهنگ جدید علی اصحابی به نام حس بیرحمی :

دارم می سوزم از این حس همین حسی که بیرحمه
که من عاشق شدم اما کسی اینو نمی فهمه
تموم زندگیم بودی تو رویای منی شب ها
خیال کردم که تو اونی که می مونه چقدر تنها
ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری اسم تو طوفان منی
تو آسمون عشقم و تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو با این دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه می پیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی می خوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام حس بیرحمی

کنارت بودم و هرگز ندیدی درد و دل هامو
ندیدی لحظه کندن از وابستگی هامو
تو کاری کردی با قلبم که هر لحظه پریشونم
دارم می سوزم اینجور نزن آتیش به این جونم
ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری اسم تو طوفان منی
تو آسمون عشقم و تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو با این دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه می پیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی می خوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش

آهنگ جدید علی اصحابی به نام حس بیرحمی 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 1,555
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 7,432
  • بازدید ماه : 24,124
  • بازدید سال : 129,493
  • بازدید کلی : 20,416,733