loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

        اس ام اس رفاقت و معرفتی    کس نمیداند در این بحر عمیق سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق من همین دانم که در این روزگار هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق • •

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 559 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

 

 

 

 

اس ام اس رفاقت و معرفتی

 

 

کس نمیداند در این بحر عمیق

سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق

من همین دانم که در این روزگار

هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

قحطی رفیق میاد نه هفت سال بلکه هفتصد سال!

در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت می کنم

بگو کنعانیان منتظر نباشند

تقسیم شدنی نیستی

سرگرم مناجاتم و سرمست امشب

از هر چه جز او کشیده ام دست امشب

دیر آمدی ای رفیق دیر آمده ای

تنهایی من سرش شلوغ است امشب

یه عاشق میگه : اگه اتفاقی واست بیفته میمیرم

اما یه رفیق میگه : اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی برات بیفته

ای رفیق از ما گذشت با هر که خواهی یار باش

این رفیقان نا رفیقندگفتمت آگاه باش

گفتم فراموشت کنم شاید روی از خاطرم

شاید ندارد بعد از این باید فراموشت کنم

رفیق بی کلک ، مادر زن

یاد گرفتیم

حسادت رفیق از رقابت رقیب خطرناک تره

میگن به یکی که گفتی نوکرتم

از “نون” نفس تا “میم” مرگ باهاش باش

نوکرتم رفیق

رفیق معامله فسخ شد

در قبال دنیا یک تار مویت را می خواستند ندادم

رفیق

میدرخشی

میتابی

اما دوری

ماه بودن همین است

خیلی دلاری!

ریالتم به مولا رفیق

هزار تارگ دارم و هزار تا رفیق

اما تو شاهرگی و تک رفیق

میدونی رفیق کیه؟

اونی که اسمش از بالای لیست اس ام اس هات یا تماس هات نیاد پایین

حالم بهم میخوره ازاین رفقایی که ولت میکنن میرن با بقیه

بعد بقیه هم وقتی ولش کردن برمیگرده پیشت میگه : خوبی رفیق

به یادم باش که در یادم بمانی

که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند

ولی در قلب من باز هم همانی

هی رفیق

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

با گذشته خود رفیق باش

تا زمان حال خود را خراب نکنید

می بینی رفیق

حالا ک پر از حرفیم زنگ انشا نداریم

هی رفیق

آنکه در کنار توست آرزوی من بود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1393/09/16 و 10:34 دقیقه ارسال شده است


سلام خسته نباشيد ... سايت زيبايي داريد اگر براي سايتتون نياز به بنر يا هدر يا لوگو داشتيد تيم ما در با طرح هاي حرفه اي در خدمت شماست : اينم تعرفه هاي طراحي ما :
468*60 = 4000 تومان
12*240 = 4000 تومان
125*125 = 3000 توامن
250*300 = 70000 تومان
هدر حرفه اي و جذاب : 10000 تومان و معمولي پايين تر
لوگو : 8000 تومان
استايل دهي : 12000 تومان
براي ديدن نمونه کار ها لطفا به سايت سر بزنيد:
http://boxtheme.ir
براي سفارش نيز از منو - به بخش تماس با ما بريد مشخصات سفارشتون رو بگيد و ارسال کنيد...
ضمنا براي هدر و لوگو ، نصف مبلغ اول پرداخت بايد بشه ولي براي بنر بعد از تحويل کار پرداخت ميکنيد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 143
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 719
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,596
  • بازدید ماه : 23,288
  • بازدید سال : 128,657
  • بازدید کلی : 20,415,897