loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

این آهنگ تیتراژ سریال رخصت می باشد

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 720 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (1)

 

 

 

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری

به نام خدایا ( رخصت )

با لینک مستقیم

این آهنگ تیتراژ سریال رخصت می باشد

 


 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام رخصت

خدایا راه و گم کردم

کمک کن تا که برگردم

دارم لحظه ای تنها تو این بیرهه رفتن ها

تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من

ببخشا هر چی بد کردم گناه کردم گناه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم

اسیر نفس اماره شدم بی چاره همواره

با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم

کمی آرامش خاطر تو ای بالاترین حاضر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری با نام رخصت

♫♫♫♫♫♫

چقدر خوبه که تو هستی درای ظلمت و بستی

خدای من بگیر دستم دل امید به تو بستم

تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من

ببخشا هر چه بد کردم گنته کردمگناه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم

اسیر نفس اماره شدم بی چاره همواره

با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم

کمی آرامش خاطر تو ای بالاترین حاضر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط يک دنيا در تاریخ 1393/09/22 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

اگر تنها ترين تنها شوم باز هم خدا هست او جبران همه نداشته هاي من است ...

****

پيش من هم بياين خوشحال ميشم



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 950
  • باردید دیروز : 3,437
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,943
  • بازدید ماه : 21,635
  • بازدید سال : 127,004
  • بازدید کلی : 20,414,244