loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

ترانه سرا : حسین صفا ، تنظیم : بهروز صفاریان ، آهنگساز : محسن چاوشی بزودی منتظر این آهنگ از دانلودونی باشید . تیتراژ ویژه برنامه شب عید

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 1615 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/12/23 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون که کاور منو تو سایتتون گزاشتید عزیز .

یه کاور هم برای آهنگ بعدی یاس ساختم به نام مسافرت

http://8pic.ir/images/6ck13xkzebxalneq1amh.jpg

اگه خواستین میتونید بزارین عزیز

دوتا پیشنهاد دارم عزیز

1 : اگه خواستین من میتونم نویسندت بشم و کاملا با مطالب سایت آشنایی دارم و میدونم چطوری پست بزارم و اختصاصی باشه
میدونم مدیر جدید هستین . در عوضش هم پوا نمیخوام به جا پول پاپ آپ سایتمو بزارید . من تو اسکینک هستم عزیز . cloner101

2 : اگه خواستین من میتونم برا سایت شما کاور بسازم مثلا آهنگ هایی که به زودی میان رو من کاورشونو میزنم و میدوم به شما که بزارین تو سایت

اگه آی دی یاهو دارین بیاین یاهو باهم حرف بزنیم یا همینجا جواب بده یا بیا اسکینک پ.خ کن عزیز

آی دی یاهو من : cloner101
پاسخ : ممنون دوست عزیز بابت لطفتون ولی آشنایی کامل دارم و همینطور اشراف کامل به سایت

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/12/22 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز

من کاور آهنگ محسن چاووشی به نام مادر رو ساختم ( خودش نگفته ها , خود ساختم )

اگه زحمتی نیس با کاور من تو سایتتون بزاری

http://8pic.ir/images/2821z77eiw8drr7wri2q.jpg

:9:
پاسخ : کاوروعوض کردم.ممنون ازلطفتون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 153
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 922
  • باردید دیروز : 3,437
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,915
  • بازدید ماه : 21,607
  • بازدید سال : 126,976
  • بازدید کلی : 20,414,216