loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

دانلود رمان شیفت خون آشام کیرا هادسون(Kiera Hudson) پلیس تازه کار 20 ساله ای است که بعد از تمام شدن دوره ی آموزشی اش به شهر متروک و دورافتاده ای به نام رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده میشود، شهری

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 1668 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (4)

دانلود رمان شیفت خون آشام

کیرا هادسون(Kiera Hudson) پلیس تازه کار 20 ساله ای است که بعد از تمام شدن دوره ی آموزشی اش به شهر متروک و دورافتاده ای به نام رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده میشود، شهری که زندگی اش را برای همیشه عوض میکند. او در طی تحقیقاتش درمورد قتل های مخوف زنجیره ای، نبش قبرها، و مفقود شدن مردم پی میبرد که زندگی خودش هم درخطر است. کیرا باید حقیقت را از زیر خاک بیرون کشیده و بفهمد چه کسی-یا چه چیزی- پشت این مرگ های وحشتناک است.

قسمتی از متن رمان :
اسم من کیرا هادسون است، بیست سالمه و هجده ماهه که افسر پلیس اداره ی هونشایر در جنوب غربی انگلستان هستم. به محض تمام شدن دوره ی آموزشی ام به شهر ساحلی رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده شدم. شایعاتی درمورد سخت بودن شرایط آنجا شنیده بودم. البته فرستاده شدنم اجباری از طرف رئیسم نبود بلکه بخاطر پیشنهاد وسوسه برانگیزی بود که به من دادند و من نتوانستم آن را رد کنم. مزایای رفتنم به رگد کوو، جایی برای اقامت بصورت رایگان، کاری شبانه و به دور از مردم، و کمک هزینه ای به مبلغ پنج هزار پوند بود که سالانه بطور یکجا پرداخت میشد. وقتی به همکارهایم گفتم که شغل را قبول کردم بعضی از آنها عصبی خندیدند و گفتند فشار کار درآنجا به قدری بالاست که یک سال هم دوام نمیاورم و نمیتوانم آن پول را بگیرم. شرایط کاری ام به این صورت بود: شیفت شب بودم و هرشب از ساعت هفت غروب تا هفت صبح فردا باید سرکار می بودم. حالا که به عقب نگاه میکنم میفهمم چرا دوستانم بعد از شنیدن قبول کار ابروهایشان را بالا انداختند و با تعجب به من نگاه کردند، ولی در آن زمان نمیخواستم که کار را از دست بدهم. فکر میکردم که اگر این کار را کنم رئیسم را عصبانی میکنم و از طرفی هم نمیتوانستم درمقابل وسوسه ی ارتقا درجه به بازرسی قرار بگیرم. بقیه ی تازه استخدامی ها هم میدانستند که رگد کوو شهری پرت و دورافتاده است و مایل ها با نزدیکترین ایستگاه راه آهن یا بزرگراه فاصله دارد، آنها هم مثل من جوان بودند ولی بنظر میرسید بیشتر از اینکه نگران آینده ی شغلی اشان باشند نگران روابط اجتماعی خود بودند.
 
نسخه PDF به صورت کامل [ دانلود ]
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1395/04/20 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

سلام رمان زیبایی بود اگه میشه زمان با این سبکارو برام ایمیل کنید مممنونن میشممممممم جلد دومش رولطفا بزارید.... عاااااااااااااااااااااااااااالی بود.

این نظر توسط سارا در تاریخ 1395/03/13 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحاله اگه میشه هردو جلد رو برام ایمیل کنید
ممنون میشم

این نظر توسط شیرین در تاریخ 1395/02/09 و 4:06 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه جلد دوم این کتابو برام میل کنین ممنون.
پاسخ : جلد دومش رو جایی پیدا نکردم

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1394/04/30 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

عالیه محششششششره واقعا ممنونم ازتون ممنون میشم اگه رمان های بااین سبک رو برام ایمیل کنید...
بازم ممنوووووووووونننننن
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,215
  • بازدید ماه : 22,907
  • بازدید سال : 128,276
  • بازدید کلی : 20,415,516